Vraag: Ik zou graag nog een bestelling erbij willen plaatsen, maar kan niet met het opgegeven wachtwoord en gebruikersnaam inloggen.

Antwoord: Sinds 2008 is het niet meer nodig om in te loggen (inlognaam en wachtwoord zelf verzinnen). Na het plaatsen van een bestelling wordt uw e-mail adres gebruikt als inlognaam en wordt automatisch een wachtwoord aangemaakt en aan u toegezonden.
 Deze gegevens kunt u gebruiken om een volgende keer op onze website in te loggen.

LET OP! Een inlognaam kan uit MAXIMAAL 25 karakters bestaan. Bestaat uw e-mail adres uit meer dan 25 karakters dan wordt uw inlognaam automatisch door ons systeem 'ingekort' tot 25 tekens.
Ook het gebruik van een min teken (-) in uw inlognaam is niet toegestaan, deze wordt automatisch vervangen door een laag liggend streepje ( _ )

Is uw e-mail adres b.v. Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. dan zal uw inlognaam door ons systeem worden gewijigd in mijnemail_adres@mijndomei

Wilt u uw wachtwoord wijzigen, dat kan in onze webwinkel onder het webwinkel menu. Login in met uw inloggegevens en klik op 'Account onderhoud'. Hier kunt u bijvoorbeeld uw wachtwoord wijzigen.

Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan HIER.
Vraag: Ik wil een bestelling doorgeven maar kunnen we niet met credit card ( master card ) betalen ? Ik woon in België.

Antwoord: Kies bij de laatste stap in onze webwinkel voor de betalingsmethode 'PayPal', hiermee is het tevens mogelijk om met creditcard het bedrag over te maken.
Vraag: Hoe verkrijg ik een kortingscode? Ik heb al een recentie geschreven.

Antwoord: Na het schrijven van een recensie op onze website wordt de kortingscode meestal automatisch binnen 24 uur (tijdens kantooruren) per e-mail aan u verzonden.

Vraag: Verzendkosten naar België aankopen boven 45 euro gratis ?

Antwoord: Voor zowel Nederland als Belgïe geldt: Vanaf 45 EUR berekenen wij geen vrachtkosten (bij vooruitbetaling). Voor bestellingen naar België kleiner dan 45 EUR berekenen wij slechts 5,95 EUR als bijdrage in de verpakkings- en vrachtkosten.
Voor orders naar Belgïe verwijzen wij u naar onze Belgische website www.ecodor-ontgeuring.be
Vraag: Na definitieve klik 'bestellen' kreeg ik een leeg scherm met onderin de Internet E "gereed". Is mijn bestelling nu verkeerd gegaan?

Antwoord: U krijgt altijd per e-mail van ons een bevestiging van uw bestelling. U kunt ervan uitgaan wanneer u deze niet heeft gehad dat uw bestelling niet bij ons is aangekomen. Controleer of de e-mail misschien in uw spam box is terecht gekomen of dat uw e-mail adres juist is ingegeven. Stuur anders een e-mail naar ons of bel op telefoonnummer 010-2481122.

Vraag: Kan een Belgische consument bij jullie webshop produkten bestellen? Zo ja: hoe ? en wat is de (eventuele) meerprijs?

Antwoord: Belgische consumenten kunnen ook gewoon via de Nederlandse website bestellen. De verzendkosten bedragen slechts EUR 5,95 (tot 31.5 kg). Evenals in Nederland worden voor bestellingen naar België géén verzendkosten berekend voor orders groter dan 45,00 EUR.
Het is ook mogelijk om via onze Belgische website te bestellen: www.ecodor-ontgeuring.be  
Vraag: Ik heb geen wachtwoord ontvangen. Wat nu?

Antwoord: Als u zich de eerste keer aanmeld kunt u een eigen wachtwoord ingeven, welke eventueel later nog door u is te wijzigen.

Wachtwoord vergeten?  Klik dan HIER.
Inloggegevens kwijt/vergeten? Klik dan HIER.
Vraag: Ik heb geen bevestiging e-mail ontvangen van mijn aanmelding/bestelling?

Antwoord: Of er is een verkeerd e-mail adres gebruikt/ingegeven, of het e-mail adres is een zogenaamd freemail-adres. We krijgen dan wel eens terugmeldingen van het type "verzending vertraagd". Dus: hebt u een freemail-adres, dan moet u meestal wat langer wachten op een bevestiging (reken op enkele uren tot soms wel een paar dagen)

Vraag: Ik krijg de melding: "Gebruikersnaam niet uniek". Hoe zit dat?

Antwoord: Onze database is zo opgezet dat alle gebruikersnamen (om in te loggen) uniek moeten zijn. Twee maal Robert kan dus niet. Als er al een Robert bestaat, probeert u bijvoorbeeld Robert01 of Robert02, etc.

Vraag: ik probeer iets te bestellen, maar krijg steeds te lezen, u heeft geen BIC code ingevoerd, wat is een BIC CODE? hoe verkrijg ik die?

Antwoord: Een BIC code is een (internationale) code van uw bank, alleen benodigd bij buitenlandse overboekingen.
Deze code dient ingevuld te worden wanneer op faktuur wordt besteld (alleen voor vaste klanten).
Wanneer u voor vooruitbetaling kiest dan is deze code niet benodigd.

Voor informatie:

010 - 248 11 22